Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

lørdag 22. august 2009

Endelig tilbake til...

bloggverdenen..det ble vist ei kjempelang bloggpause på meg, tiden og sommeren flyr avgårde så altfor fort...
og allverden til håndarbeid har det ikke blitt de siste ukene heller:


..det ble kjøpt garn til et sjal til meg selv, og her ligger de alle rutene ferdig heklet og venter på å bli sydd isammen..





Nok et heklet nett har det
blitt...
Design: Y`s design
Garn: Mandarin naturell, 2 nøster rødt
Heklenål nr. 4





og sist men ikke minst så har det nå blitt et par kopptua til.. :-)
Nr. 14 og 15 ble strikket i farge 613 Lilla og nr.602 hvit og garnet ja det er som vanlig Tuva.





Ja dett var dett...men regner med at om ikke alt for lenge så blir det mange hyggelige og koselige høstkvelder en kan se frem til og der en kan sitte og hygge seg med håndarbeid..høsten kan være ei utrolig herlig og fin tid det også syns jeg.
Men nå er det på tide at jeg tar meg en bloggrunde og besøker noen av de flotte bloggene, det gleder jeg meg til. Skal bli kjekt å se hva dere har fått til iløpet av de siste ukene.. Vi "sees" iløpet av helga.. :-)..og jeg ønsker dere alle som er innom en fortsatt fin helg..

6 kommentarer:

Unknown sa...

Du har da fått gjort noe. Nettet er flott. Koppetuene forsvinner fort, det er da noen ganger godt med en pause også. ;-)

Matja sa...

Flotte ting du har laget.Blir spennende å se sjalet ditt ferdig montert.Sommeren går så altfor fort,men er enig i at det er koselig å sitte med håndarbeid i mørke høstkvelder.Ha en flott dag:)

Bitt@mi sa...

Så koselig at du er tilbake igjen - har savnet å kikke på tinga du lager:-) Må si jeg liker handlenettene dine:-)
Ja, høsten kommer, og jeg liker egentlig ikke den mørke årstid, men i høst har jeg bestemt meg for å bare kose meg med håndarbeid. Og plutselig gleder jeg meg til høsten:-)
Ha ei fin uke - håper vi ser mye fra deg nå framover!
Klem!

Greta sa...

syns du har fått gjort mye eg. Spent på å sjå sjalet ditt ferdigt. kopptuer ja. Skulle fått laga noen flere eg også.
Ja, viss veret ikkje blir for dårlig så er det koselig med haustkvelder der ein kan tenne masse lys og hygge seg inne.
Ha ei super uke min venn

Beate sa...

Takk for kommentar hos meg. Så mye fint du lager! Jeg skal følge med på bloggen din :)

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for hyggelig komentar på bloggen min.Veldig hyggelig.Jeg og liker godt å strikke og hekle.Men syr også en del mest på Sommerhalvåret.Må si att du er veldig flink å strikke og hekle.Kommer tilbake hvis det er greit.Ha en riktig fin Onsdagskveld.Bodil

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails