Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

fredag 20. mai 2011

En BLÅ og en ROSA blomsterknopp

Rosa blomsterknopp

Blå blomsterknopp

Jeg lovte for en tid tilbake og vise dere min hva min nye dille var...ja her ser dere resultatet av noe av det jeg har puslet med. Et par putetrekk i bestemors/oldemorsruter..ja hva er det egentlig det rette navnet? Bestemorsruter eller oldemorsruter...Ihvertfall veldig kjekke og hekle,så her dukker det opp flere ting etterhvert,mere er allerede på trappene. Kan love at det kan ikke bli så ensformig som med sjalene mine,her må det bare bli litt mere variasjon over tingene en lager...ja trur æ da,har iallefall  planer om det.. :-)
Putetrekkene har 2 forskjellige sider så en kan variere ettersom hva en vil vise framme. Den ene siden er heklet lysere enn den andre samt at den har en heklet blomsterknopp.
Putetrekkene er å finne i nettbutikken min.

***********************************************************************************

Garn:
Tuva hvit,lysrosa,rosa,lime
Tuva blå,lysblå,mørkblå,hvit
Heklenål: nr. 4,0 mm


Ønsker dere alle en fortsatt fin fredag og ei riktig god helg!
Klem fra Yvonne

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine de var. Jeg er ikke noe ekspert på hekling så jeg kan ikke svare deg, sikkert noen andre som kan. :))

EllenSand sa...

Hyggelig at du deltar i min gibort.
Så mye fint du lager. Putene var nydelige, mange fine englemaskeskjerf og de pulsvantene dine er bare skjønne!
Ellen :)

Greta sa...

så tøffe dem var. Litt av teksten var vel myntet på meg hehe. Tok det i alle fall til meg. desse putene var supre og når ein har ulike sider, kan dei virkelig forandre heile uttrykket berre med å snu dem. Er så mye eg skulle gjort skjønner eg. Må berre bli ferdig med alt ann først. Er ikkje arbeidsledig nei

Smått og Stort sa...

Kjempefine! Det gjorde seg med den blomsten gitt! Heklet noen lignende i fjor sommer og er veldig fornøyd med de!
Ha en fin helg-
hilsen Sissel

Strandly sa...

Hei
Disse er sååå fine. Ha en fin søndag.

Torill

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte puter!!

Geitrams sa...

Osar sommar av desse putene :)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails