Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

lørdag 19. november 2011

Tova votter med pelskant


Ikke kom og si du fryser på hendene hvis du har disse vottene på deg. :-) 

En dag for litt siden kom det over meg at jeg bare måtte sette igang å lage tova-votter,ehh ja dette er et av prosjektene som har lurt seg innimellom alt som står på ufo-lista mi. Den lista minket kraftig til vi skulle ha Julehuset. Men noen ganger så dukker det opp noe i mitt hode som jeg bare MÅ sette igang å lage,slik som disse vottene. Likte veldig godt å strikke med Pt3-garnet og resultatet som ble etter at vottene ble tovet.


Beige tovavotter i Pt3 med pelskant



Naturfarga tovavotter i Pt3 med pelskant


Ha en koselig lørdagskveld!
Klems

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så fine votttene var med denne pelskanten og supre farger. :))

Greta sa...

Hei og god lørdagskveld. Får alltid litt dårlig samvittighet når eg ser sånne flotte tova votter oga andre tova ting. For det er noe eg ikkje kan og ikkje tør å prøve.
vottene dne var heilt nydelige. klem

Zopp Design sa...

De vottene så skikkelig deilige ut, og fargene var bare lekre.

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine votter.Kjempe fint med pelskant.Lykke til på julehuset.Ønsker deg en riktig fin søndag.Klem fra Bodil.

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails