Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 28. desember 2011

Tova pulsvanter

Grå tova pulsvanter med hvit pelskant

Etter inspirasjon fra vottene mine i forrige innlegg ble det strikket noen pulsvanter også i samme stil :-)
Har man forelsket seg i noe så kan man ikke få nok,du skal ikke se bortifra at det kommer mere ifra meg i samme sjangeren. Ideer mangler det ikke på, bare kreftene til å få satt de i sving :-) men vinteren er lang ennu så det er håp at det kan komme noen produkter etterhvert. Disse pulsvantene fikk jeg strikket i november,så jeg henger etter med bloggingen. Ikke mange dagene igjen av dette året og jeg må vist skynde meg skal jeg få blogget resten av produksjonen min i 2011 slik at en kan begynne med blanke ark når det nye året begynner.
Ups..det hørtes ut som det var veldig mye jeg hadde som ikke var blogget. Med det jeg har fått laget nå i desember så skal det nok gå bra,det er ikke så mange plaggene. :-)



GRÅ pulsvanter strikket med:
PT3 7013 fra Raumagarn


Beige tova pulsvanter med camelfarget pelskant


***
Håper dere også har hatt en koselig julefeiring, og får noen fortsatt flotte og trivelige romjulsdager.

***
 Beige pulsvanter strikket med:
PT3 7006 Raumagarn


Sorte tova pulsvanter med sort pelskant
Sorte pulsvarmere strikket med:
Vamsegarn V36 Raumagarn



***


Tusen takk for alle de koselige kommentarene 
dere har skrevet til meg. 
Jeg skal prøve å få til en tur på "besøk" til dere også.
Juleklæm fra Yvonne

***


 

4 kommentarer:

Jorun sa...

Oooooo! De pulsvarmerne var fiiiiine!!!

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... så utrolig søte !
Ha en forsatt fin romjul :)

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Disse pulsvantene ser så utrolig gode ut! Og knallfine er de også!

Greta sa...

Hei. For noen nydelige pulsvanter. Det stemmer det ja. Når du begynner med ein ting så vert det mange mange som er i samme sjangeren. Andre orker knapt å lage to like. Godt vi er forskjellige. Gleder emg til å sjå produksjonen din eg. klem

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails