Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

mandag 24. desember 2012

GOD JUL


GOD JUL 





 Siden det har vært "så som så" med bloggingen min iår, syntes jeg det passet bra å vise frem resultatet av det jeg holdt på med i forrige innlegg nå til jul. Så her i dette innlegget får du et lite bilderas av det ferdige resultatet  :-)

Siden sist så har snenissefamilien min fått seg nytt hjem, og stortrives hos sin nye familie.
 Det er veldig godt å vite for ho "mor" at de blir tatt godt vare på og har det veldig bra der de er nå. :-)
Vi får se om jeg ikke setter igang med å lage en ny familie etterhvert, skulle jo så gjerne ha hatt en her hos meg selv også :-)




Jeg vil ønske dere alle ei riktig god og fredfull jul!

JULEKLEM fra Yvonne






SNØNISSEFAR OG SNØNISSEMOR




SNØNISSEMOR
SNØNISSEFAR
















SNEBARNA




SNEJENTA













SNEGUTT`N




3 kommentarer:

Marianne sa...

Så herlig snønissefamilie, skjønner godt at du gjerne skulle hatt en selv også:-) Ønsker deg en fortsatt god jul! Klem Marianne

Marianne Vik Design sa...

Det var noen vakre nisser :) Så flink du er!!! Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år, og takk for det gamle. Stor klem fra Marianne

Stubbetufsa sa...

Å, sånn fin snønissefamilie!
Jeg elsker nisser, har sjøl laget skogsnisser, strikket og tovet.
Dine nisser var mer forseggjorte!
Hilsen fra nord!

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails