Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

lørdag 24. oktober 2009

Dag 5 i monteringsuka

Firkanttøfflan
var gårdsdagens montering hos meg. Fikk desverre ikke tid til å tove dem før idag. Men her er de,litt taslete gjennomvåte ennu.
Foruten å ha vært ute og nyta den hærlige høstdagen vi har på denne kanten av landet, så har jeg fått tid til å montere noen deler på ukas store prosjekt som jeg også har satt meg som mål og bli ferdig med iløpet av helga. Glær meg veldig til å bli ferdig og se resultatet. Håper bare det blir som jeg forventer. Noe skal toves også og bare det er spennende iseg selv om det blir som det skal.

Ønsker dere alle som er innom en fortsatt fin helg!
***********************************************************************
Garn: Viking sportsragg fargenr.:595,584 og 581
Pinner: nr. 4
Str.: 38/39

6 kommentarer:

Unknown sa...

Så flink du er til å gjøre det ene prosjektet etter det andre ferdig.:-)

Greta sa...

Skjønne tøfler. Er så spennde å sjå kva som er ferdig montert kvar dag :=).
Håper eg torer meg på å tove ein dag eg og. Men, eg har god tid til å rekke å prøve det før eg legg fra meg pinnene. Nå er det alt det andre først.
Ha ein flott søndag du også

Monicas sa...

flink du e...æ streva hver gang like mye med å montere...søkke ka æ plages..men flott bli dem..søndagshilsen

Monicas sa...

flink du e...æ streva hver gang like mye med å montere...søkke ka æ plages..men flott bli dem..søndagshilsen

Anonym sa...

Hei.Så fine tøfler.Nydelig farger.Håper du blir heldig med tovingen.Ha en riktig fin Søndag i go været.Klem fra Bodil

Unknown sa...

Ahhh så lekre farger;)
Ja de firkant-tøflene er virkelig goe;) Og ufo'ene begynner å ta slutt!! Eller? ;)
Goe søndag til deg;)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails