Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

tirsdag 3. august 2010

Første blogginnlegg i 2010..

Det har vært en dårlig start på året,men forhåpentligvis så er jeg nå på vei til å komme sterkt tilbake. Ser fram til å kunne besøke bloggvennan igjen og kanskje så får ein en god porsjon energi og inspirasjon til å få gjort mere selv også etterhvert,skal prøve å begynne så smått å få blogget litt igjen. Men tar det litt etter litt fremover.
Jeg skriver dagbok over prosjekta mine som jeg holder på med og som er ferdige. Så da gjør jeg et forsøk på å begynne med det første først og gjøre det på den enkleste måten for å prøve å komme igang igjen med blogginga og til å få med hva som er blitt laget hittil i år overført til bloggen min.
Her er JANUAR:



















2 PRESSKANNEVARMERE
:
Artic farge:hvit 1200 og brun 1254
Pinne nr.10-ca.200gr. pr.stk.
************************************************
2 VINVESKER:
Artic farge:blå 1206 og hvit 1200
Pinne nr.6
************************************************
4 ISSKRAPEVOTTER:
Artic farge:2xlilla 1236,turkis 1238 og lime 1262
Pinne nr.6
************************************************
4 VESKETØFFLA:
Viking sport: 520 grå/hvitt,589 lilla,550 sort og
1 par i hvitt med annet garn
Pinne nr. 3,5
************************************************
1 PAR TOVA VOTTER str.3 år strikket i finull

3 kommentarer:

Berit sa...

Hei!
Så hyggelig med en liten oppdatering fra deg igjen. Imponert over januar-produksjonen din, du har fått til mye på èn måned. Mye fin toving her. Selv er jeg lite dreven på toving , synes det er litt risikosport for det er ikke alltid strikkevarene blir som jeg hadde tenkt etter en omgang eller to i vaskemaskinen.
Håper energien og overskuddet kommer tilbake for fullt. God bedring.
Berit
P.s ! Takk for tipset om å bokføre alle prosjekt, det var lurt.

Strandly sa...

Hei
Velkommen tilbake, mye fin du har laget. Har begynt forbredelser:)

Greta sa...

Hei, så kjekt å sjå deg igjen da. Litt av ein produksjon i januar ja. Men, ellers så hørtest ikkje innlegget ditt så veldig optimistisk ut. Har ikkje hatt det heilt godt på ein eller annan måte skjønner eg. Håper det lar seg fikse og at ting går din veg. Ein optimistisk klem sendes til deg

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails