Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 29. desember 2010

Årets siste ængla


Kan vel med trygghet si at dette er de siste englene jeg har og får laget iår. Disse to skulle være julegaver og havnet under et juletre i år. Siden jeg ble bitt av englemaskesjalbasillen i august så har det blitt en god del sjal ..og jeg er smittet av basillen ennu,blir vist ikke lei av å lage de jeg. :-) Men så er det fantastisk å kunne lage noe i så mange flotte farger å velge imellom..HÆRLIG..en blir i godt humør av å omgi seg av alt det flotte garnet.
Nå håper jeg alle "englene" mine tar godt vare på sine nye eiere å holder dere gode og varme nå i vinterkulda.



***************************************************************************
Luksusengel: Faerytale naturhvit nr. 701
Lilla engel heklet i Kitten Mohair farge 4853

Ingen kommentarer:

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails