Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

mandag 14. februar 2011

Glasspynt,pynteglass,glass-skjuler... eller?

Ja hva skal man kalle dette strikke/hekleprosjektet som egentlig skulle bli pulsvarmer??
Jeg skulle lage ny oppskrift på pulsvarmere,men syntes de ikke ble helt slik jeg ville og hadde forestilt meg at de skulle bli. Men synes egentlig at den gjorde seg meget godt som glass-skjuler jeg..eller med søte vårblomster i.. :-)
Kanskje den ikke ble så dum alikevel?? :-)

******************************************
Garn: mirasol natur 2001 og faerytale natur 701
Pinner: 3,5
Design: Y`s design

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, det ble kjempelekkert, så stilig!
Ønsker deg en fin mandag.
Klem fra Mio

Anonym sa...

Hei.Den ble kjempe fin.Søt.Ønsker deg en riktig fin uke videre i det nydelige vinterværet.Klem fra Bodil.

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails