Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

søndag 27. november 2011

Seleskjørt i marius

Seleskjørt i alpakka

En ufo til er ferdig :-) 
Jeg begynte med dette på ifjor høst.Et ganske lett prosjekt skal være,men strever med å lese og få med meg det jeg leser i oppskrifer fortiden så det stoppet opp for meg og seleskjørtet ble lagt tilside. Så dukket det nestenferdige skjørtet opp igjen når jeg gikk løs på det som var i UFO-kurga, litt forgale at det ikke skulle få bli strikket ferdig. Synes jeg bare måtte prøve og få det fiks ferdig,selv om ting tar lengre tid og er vanskeligere en normalt nå. MEN...Jeg klarte det da tilslutt,seleskjørt ble det gitt og en ting mindre i ufo-kurga. :-) Og en mindre dårlig samvittighet for å begynne på et nytt prosjekt, for det er ikke få ting som står i kø på hva en har lyst til å lage. :-)


 Seleskjørtet med mariusmønster er strikket i alpakka.
Et mykt,lett og behagelig seleskjørt.
str. ca. 5/6 år

Garn:
Sandnes alpakka farge: 4600 cerisse,1012 natur, 4413 rosa


Seleskjørt i alpakka


Ha en riktig koselig 1.advendtsøndag du også, det skal jeg ihvertfall ha! :-)

Klæm

7 kommentarer:

Bundingen sa...

For et nydelig seleskjørt! Marius slår aldri feil, like fint i alle plagg. God adventstid!

Evas hobbyer sa...

Så fint:)

Lomme sa...

åhå.....så nusselig! Findagklem fra meg

Greta sa...

Så bra att det dukka opp att og at du fikk det til. Kjenner veldig godt til det der med vanskelig å lese oppskrifter. Veret for tida gjør att kroppen ikkje er heilt samarbeidsvillig. Da må eg ha meire av desse hersens ... og da vert hodet ikkje så klart lengre. Ser frem til neste sommer. Klarte meg heilt uten....da.
tilbake til skjørtet. Det var berre kjempestiligt

siddisisalou sa...

For et flott seleskjørt !

tantemaraj sa...

SÅ flott du fikk det ferdig! En klassiker som alltid er anvendelig:-) Artig å se det i andre farger!

Anonym sa...

Hei.Den var kjempe søt.Nydelig kjole.Fine farger i den.Ønsker deg en riktig fin førjulstid.Klem fra Bodil.

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails