Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

lørdag 31. desember 2011

Koksgrå herresokker



Ikke hver dag en kan vise frem strikka sokker, jeg kan vel telle på en hånd ennu hvor mange par jeg har strikket iløpet av min strikkekariere. Har liksom ikke fått helt til det å strikke sokker og lysten til å lage det har vel heller ikke vært så stor,men jeg måtte prøve meg igjen på et par nå. Ble tilogmed ferdig med et par herresokker (jiippii) så de ble en av julegavene jeg ga bort iår. Ble ikke skremt av sokkestrikkinga så det kan nå hende jeg hiver meg på et nytt prosjekt en annen gang også. Imens kan jeg nå beundre og se alle de flotte strikkasokkene som er å se i bloggverdenen,det er helt utrolig hvor mye flott som lages. Og favorittparet mitt har jeg fått en kjær bloggvenninde til å strikke til meg, hun er en raser til det meste med strikkepinnene og  med et fantastisk flott arbeid på det hun lager.


Garn:
Hverdags ifra DSA farge 631 koksgrå
Pinner: 3 mm




***


Ønsker dere alle en riktig flott nyttårsfeiring!
Nyttårsklæm fra Yvonne

4 kommentarer:

Greta sa...

Kjære søte deg. For noe flotte sokker. Du kan jo å lage sjølv du. Da har eg vel mista ein kunde da :0). Fine dei var.
Eg skulle inn for å takke for ein hærlig kommentar på bloggen min og så els eg innlegget ditt og vert heilt rørt. Så fine ord. Du er no skjønn da.
Takker for det gamle og håper vi blogges masse i året som kommer. klem fra sogn

strikkedilla sa...

Så fine sokker. Skikkelig praktiske plagg man blir glad i. Ønsker deg et godt nytt år

Katrine_tm sa...

HEI YVONNE! TUSEN TAKK for kjempekoselig kommentar og følging!! Så mye fint du produserer! Liker tubeskjerfene dine veldig godt - sånn en må jeg prøve meg på... :) Legger meg til som følger på din fine blogg også!

Prøv å strikke en dukke! Du kommer til å bli hekta... ;)

- Tinemor

Unknown sa...

Jeg vil ønske deg et riktig godt nyttår og jeg gleder meg også til å følge deg i det kommende år med alle de delikate tingene du lager. Flotte sokker forresten, klem fra meg. :))

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails