Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 25. januar 2012

Epla`s forside idag

Januar av Laima
  
Så hyggelig å se at kjærlighetsknutene mine 
er med og pryder epla`s forside idag. 
En stor takk til Laima som har laget forsiden, og som har vært så snill og tatt med et av mine sjal på listen sin. 

Dere må gjerne ta turen innom butikken hennes og se hva hun har. Hun er en kreativ dame som lager utrolig masse flotte ting, så butikken hennes er verdt et besøk.


Du finner butikken hennes her:




Ha en fortsatt flott lillelørdag!

Klem`s 

4 kommentarer:

Lomme sa...

Herlig! :) Ha en strålende dag! Klemmer

Janet sa...

Knutene dine er jo nydelige!!!

1000 Gleder sa...

Her var det mye lekkert! Det er så moro med disse listene, jeg må prøve å lage det jeg også. Jeg er ny i bloggverden, så jeg prøver å stikke innom flere av dere fra epla for å hilse på og se hva dere lager. Mye lekkert her! Legger meg til som følger også :-)

Marianne Vik Design sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg. Trengte det nå :)

Det var en flott førstesiden, og ejg skjønner godt at du var med der.

Ha en flott helg videre! Klem til deg også :)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails