Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

søndag 8. mars 2009

Calorimetry


Klarte bare ikke la være å sette igang med noe nytt alikevel. :-) Monterte pulsvarmerne jeg hadde strikket tidligere,blir litt kjedelig med å ha bare dem. Måtte ha noe annet til i samme farge syntes jeg. Så under "Det store korslaget" igår kveld ble en calorimetry strikket. ...Begynner å se slutten nå på monteringsarbeidet,snart bare genseren i candy som skal gjøres ferdig og den er det heldigvis minimalt med montering på. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Der var alt på plass igjen.Fikk bare en svart side da jeg var inne tidligere.
Kjempefine Calorimetry.De er kjekk å lage og mye i bruk her i huset.Ha en fin kveld:)

Bitt@mi sa...

Hei!
Og takk for besøket i bloggen min - koselig:-)
Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før, men etter dette besøket, kommer jeg garantert igjen!
Ha ei god natt!

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails