Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

søndag 26. april 2009

Pulsvarmere


Har tatt unødvendig lang tid men nå er pulsvarmerene blitt helt ferdige. Både garn,pinner og oppskrift er fulgt for engangs skyld. Men skal jeg strikke et par til senere så blir det nok etter egen oppskrift,med annet garn og tynnere pinner. Det nydelige vårværet som har vært ute de siste dagene med sommertemperatur,det må man bare nyte. Så mye håndarbeid blir det ikke gjort på slike dager. Jeg har langtidsprosjektet slumreteppet mitt ennu,et par ruter til det ble nå heklet i helgen.
*********************************************************
Design: A.Sæthre
Garn: Falk.. 100 gr. farge:0020
Pinner: Nr.4
Heklekrok: nr. 3,5

9 kommentarer:

Pinnepenn sa...

Så søte de var, nydelige. :)

Monicas sa...

vakkert arbeide...

Bitt@mi sa...

Så nusselige de pulsvarmerne var:-) Sånne har jeg ikke sett før - de var skikkelig feminine og vakre, ja!

cille sa...

Tusen takk for kjempe koslig hilsen i bloggen min. Nå er jeg på besøk hos deg, og her var det så mye fint og flott å se! Nyyydelige pulsvanter du har tryllet fram!

Greta sa...

Hei. For noen nydelige pulsvarmere. Heilt toppers. Det er kjekt å begynne på nye ting. Skal gjøre ferdig den bestillingen eg holder på med og så skal eg gjøre ferdig minst to produkt til før eg begynner på noe nytt. tror eg.
Det var ein stilig tunika foresten.

Matja sa...

Nydelige pulsvarmere.Ha en flott 1mai:)

Anonym sa...

For noen lekkre pulsvarmere, må si det er de mest romantiske jeg har sett :)
Kan jeg får lov å spørre hvor du fant oppskriften hen?
De var sååå fine :)

Hilsen Anja (anja.madsen@online.no)

Anonym sa...

Så nydelig pulsvarmere!
Kunne jeg fått oppskrift på de?

Mvh Catrine
email: catrine_sonseth@hotmail.com

PyretPepsi sa...

Hej, vilken härlig blogg du har o fina handarbeten. Ställer samma fråga som de två anonyma (fast det kanske de inte var har märkt att blogger ibland skriver anonym trots att man är inloggad), om oppskrift/mönster?

Hälsningar från ett soligt o kallt Sverige (Västkusten)

amsmultron403@gmail.com

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails