Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 22. april 2009

Tunika


Tunikaen er noe av det som kom ut av påskegodteposen. Har også en vest og et par pulsvarmere som er nesten ferdig, "venter" bare på at den siste lille finishen skal bli gjort.
Så rart,skulle nesten tro at det skulle være mye morsommere å gjøre ferdig noe enn å begynne på noe nytt,men slik er det vist ikke. Er så mye en har lyst til å lage og aller helst alt på engang. Det er veldig mye fint,fristende og inspirerende å se omkring i de forskjellige bloggene som en får lyst til å prøve seg på å lage også.
*********************************************************
Design: H.E.Stang.. (forandringer gjort av Y`s design )
Garn: Pt3 .. 50 gr. farge:180 + 300 gr.farge:140
Pinner: Nr.5,5
Heklekrok: nr. 5

3 kommentarer:

Unknown sa...

Helt rett sagt, det er derfor jeg sitter med mange prosjekter på en gang, men de blir ferdig etterhvert. Jeg er bare nødt til å variere.
Tunikaen din var veldig fin.:-)

Bitt@mi sa...

Ååå, den ble kjempefin!!!!
Ja, jeg kjenner til fenomenet du beskriver - har en tendens til å begynne på nye ting hele tiden, jeg også:-D Livet er godt, du!!!!

Pinnepenn sa...

Den var veldig fin. :)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails