Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

tirsdag 9. juni 2009

Kunstrikket duk


Fikk lyst til å sette igang med et nytt prosjekt med kunstrikking etter forrige duken som ble strikket her tidligere iår. Denne gangen ble til at jeg turte å hive meg igang med en litt større duk. Ble fiks ferdig den også gitt. Så da er gjøre-ferdig-påbegynte-mai-prosjekt- nr.2 ferdigstilt, bare.........igjen no. :-)

**********************************************************

Design: Oppskrift 1010-10 Gjestal
Garn: Solberg 124, farge: 1010
Pinner: nr.2,5
Heklenål nr.: 1,5
Størrelse: diam. 65 cm.

1 kommentar:

MITT FARGERIKE sa...

Fine dukar du har strikka, lærte det av min mor då eg var 12-13 år. Har strikka mange dukar og gjeve vekk alle, kunne tenkt meg ein sjølv. Har gått til innkjøp av garn og ekstra korte strikkepinnar som skulle vere smart å bruke i starten, så no ventar eg på at lysta skal melde seg for fullt. Har nokre UFO-ar som skal bli ferdig først. Ha ein fin sommar.

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails