Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 14. september 2011

Ullamegrundt!

Ikveld er det:

Ullamegrundt! 

av Suzanne som har eplabutikken Pachamama.

Hun har laget forsiden som pryder epla ikveld..så morro at hun har tatt med mine lime kjærlighetsknuter. :-)

Takke-takk Suzanna!!



 

 

 

 

Og noe annet som er kjempehyggelig å se er alle dere nye følgerne som er kommet til bloggen min. Håper dere vil trives her hos meg,og tar turen innom på besøk. Velkommen skal dere være.

Ha en fortsatt fin onsdagskveld! 

Klems




3 kommentarer:

Lomme sa...

Kjempegøy! :)

Ha en flott dag! Klem

Greta sa...

Hei. Litt tidlig, men siden eg såg deg så ønsker eg deg god helg

Marianne Vik Design sa...

Den fortjener jammen en plass på forsiden også :o) Klem

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails