Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 29. august 2012

"Gråværsdag"




Jeg har ikke fått anledning før nå å blogge,men 
igår kveld dukket dette bildet opp på skjermen min.
Denne flotte listen har vært med og prydet Eplas forside igår og litt av dagen idag.
Og sjekk da :-)))) nok engang så er jeg så heldig å 
få med et av mine produkter. Denne gangen var det mine Grå kjærlighetsknuter #87.

 Litt på etterskudd,men :

MANGE TUSEN TAKK
til 
EVA som har satt sammen listen
"Gråværsdag av Eva"



For dere som ikke har vært innom butikken hennes:


trykk på linken og ta en titt da vel :-)
Hun har utrolig mange flotte smykker i butikken sin.
 Advarsel: Ønskelista di kan bli stor. :-)









HA EN FLOTT LILLELØRDAGSKVELD!
KLEM


















3 kommentarer:

Marianne Vik Design sa...

Lekker grå liste! Grått er ikke trist i det heletatt, det er tidløst og lekkert :o) Jeg er kjempeglad i grått, og bruker det masse. Kelm til deg :o)

Cathrine sa...

Så morro da... :o)

Må si, du lager utrolig mye fint, så ikke rart du pryder på forsider... :o)

Klem, Cathrine

Jorun sa...

Klart du skal få vist frem dine flotte arbeider! Som de andre sier også1 Grått er ikke trist!
Takk for besøk og hyggelig melding!
Ønsker deg en god helg!

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails