Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

mandag 15. oktober 2012

SNURRETOPP-luer

Snurretoppluer

SNURRETOPP-LUEr


Litt nytt ifra meg :-)

SNURRETOPP-lue..disse har jeg strikket i babymerinoull. Et nydelig garn å strikke med og resultatet blir et deilig,mykt og kløfritt plagg. I utgangspunktet skulle jeg lage en guttelue,men når jeg ble ferdig så syntes jeg at denne modellen godt kunne passe både til gutt og jente. I neste omgang må jeg få strikket den i litt mere "jente-farger" også, selv om disse godt går til begge kjønnene. :-)
Alle disse luene er nå å finne i eplabutikken min: Y`s design.





SNURRETOPP-lue beige #1
Str. 2-4 år, unisex


*

SNURRETOPP-lue lime #2
Str. 2-4 år, unisex

*


SNURRETOPP-lue grå #3
Str 3-5 år, unisex

*



GARN:
Drops BabyMerinoull 
FARGER:
02-09-17-18-19-20-22
PINNE:
3,5mm




*****************************************************************************



EN RIKTIG FLOTT NY UKE ØNSKES DEG!
Klem 












4 kommentarer:

Greta sa...

Hei, det var eit sjeldent syn. Kjekt å sjå deg med innlegg att. Eller kanskje er det eg som ikkje får med emg alt. hm. Det hadde ikkje vore uventa.
Flotte luer du har laga. Det er nok luer til begge kjønn ja. Og alt må da ikkje vere rosa eller lilla heller når det skal vere til jenter.
Har du bra salg på epla?. Min eplabutikk har ikkje blitt oppgradert etter att vi måtte legge inn ting på nytt igjen. Skal sjå om eg får rota emg til å få gjort noko med det snart. hm.
Ønsker deg ei flott ny uke

Y`s design sa...

Du har helt rett Greta,dette var et skjeldent syn. :-) Skulle så gjerne ønsket at det ikke hadde vært det,men forhåpentligvis så blir det mere etterhvert. Jeg har måttet prioritert bort data,blogging,bloggbesøk da det "stjeler" for mye engergi.Men i litt mindre doser så har jeg fulgt mine bloggvenner sånn innimellom,selv om kommentarene har uteblitt fra min side. :-)
Litt salg har det vært på epla,nå har jeg ikke fått lagt inn så mye nytt eller laget så mye iår. Så utifra det så må jeg nesten si meg fornøyd,selv om en alltids skulle ønske det var mere selvsagt. :-)
Ha ei flott uke du også. Klem

Bodil husfrua sa...

Hei.Kjempe fine luer.Dem kan du godt ha til både jente og gutt synes jeg også.Ønsker deg en riktig fin ny uke.Klem fra Bodil.

Jorun sa...

Kjempefine luer!!

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails