Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

onsdag 20. juli 2011

Fargerike pyntesjerf

I forrige uke var jeg på behandling i nabobyen og siden jeg fikk litt tid til overs før bussen hjemover gikk så ble det "tilfeldigvis" en tur innom en garnbutikk. En liten handelslekkasje var ikke til å unngå når jeg så garnet til disse fargerike sjerfene. Dette garnet fant jeg  ut måtte nå bare bli med meg hjem (og ja jeg har kjøpt flere farger enn til de dere ser er ferdige her) + et annet spennende "garn" som jeg får se hva en skal finne på å lage av etterhvert. Kjempekjekt å prøve litt andre varianter av garn og se hvilke resultater det gir.  


Friske rosatoner

Blåtoner

Høstfarger

Garn: Butterfly color 16,18 og 25
Heklekrok: 3,5 mm
***********************************************************************************

Så koselig og se at det er kommet til flere følgere...Velkommen skal dere være her hos meg og håper dere vil trives!
Ønsker dere og alle andre som er innom på besøk en fin-fin uke!

Sommerklem fra Yvonne

7 kommentarer:

Unknown sa...

Fargerike og friske . Akkurat slik vi vil ha om sommeren. :))

Evas hobbyer sa...

Så flotte de var:)) og så herlige farger:)

Marianne Vik Design sa...

Lekre skjerf! Blir spennende å se hva du tryller frem av resten av garnet du har kjøpt! Ha en flott sommer videre :o)

Lindas hobbyhjørne sa...

Så lekre farger! De er virkelig fine.
Ha en god natt :)

Anonym sa...

Spennende garn! Har ikke sett slikt jeg før! Også ble jo skjerfene ekstra fine når garnet var i så spreke farger.:)

Greta sa...

Hei. For noen flotte og fargerike skjerf. Kan pynte opp eit kvart klesplagg det der.

Ja, eg er no heilt sikker på at det ikkje er trua lengre, men kosten eg da. Har eit heilt anna liv. For denne sommeren med det ustabile veret, hadde for mykje haradare med kroppen enn den gjer. svner ingenting. Men eg sliter med å få skikkelige gode brød. Ikkje det at eg treng det, men min kjære treng brød. Tror eg og ei vennine no har forska frem til det beste. skal lage det i dag i siste versjon og sjå. Viss det vert bra, skal eg legge det ut på bloggen. har eit par andre prosjekt som eg driv å forsker ut også.
Lykke til videre emd sunn kost og helse. klem

Lene sa...

Kjempefine, flotte farger!

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails