Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

søndag 31. juli 2011

Kjærlighetsknuter i juli

Kjærlighetsknuter i mint-burgunderrød-lime


På tampen av månedens siste dag så må jeg få blogget noen flere englemaskesjal som jeg har heklet nå i juli. Med det kalde sommerværet som har vært her på nordmøre så kan de være gode og ha til å kaste over skuldrene på denne årstiden også. Sjalene er nå å finne tilsalgs i eplabutikken min.



Kjærlighetsknuter i lys lyng-plomme-gul-eplegrønn


*******************************************************************************
Garn: 
Kitten Mohair: 
6714 Mint
8715 Lime
4428 Burgunderrød
4622 Lys lyng
9535 Eplegrønn
4836 Plomme og
FAERYTALE 702 Lys gul 



Ønsker dere en kjempefin uke ! 
Klem fra Yvonne

3 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Nydelige de sjala der:) Har veldig lyst å lære meg den teknikken. Her nede har det vært alt for varmt den siste uka. Så du kan gjerne få noen grader av meg;))

Lomme sa...

Du er flink :) Herlige farger!

Lindas hobbyhjørne sa...

Så utrolig lekker! Ser så delikate ut:)
Ha en fin dag :)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails