Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

mandag 31. oktober 2011

Blåfjell2 lue og votter


Oioi nå er det kun få dager igjen til åpningen av Julehuset vårt, og jeg jobber med å få ferdig ALLE de nestenferdige prosjektene mine som jeg har satt igang iløpet av året..Må nok innrømme allerede at i mål kommer jeg ikke,men det flotte alikevel er at det minker på i UFO-haugen min. :-)
Her har jeg strikket lue og votter etter mønster Blåfjell2 som er blitt tovet,disse skal få være med meg i Julehuset til helgen. Nok engang har jeg prøvd nytt garn(for meg),brukte Nissegarn som jeg kjøpte på Nille. Ikke ofte jeg handler garn der,men Nissegarnet var ok og strikke med det.




Ha en riktig fin mandagskveld!



BLÅFJELL2

4 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Blånisser er morro:) Og så morro med julehus:D

Greta sa...

Hei skjønning. takk for skikkelig koselig kommentar. Så bra att det går fremover med deg. Det går enda bedre om du går over til lavkarbo som meg. det hjelper utrolig godt for helsen. Det var derfor eg la om. at eg har gått ned noen kg hjelper på helsa det og.
tøft sett. Du må legge ut bilder fra inni butikken deres. klem

Lomme sa...

Herlig! Kos deg til helgen!

Klem

Thatina sa...

kjempe masse flott du lager., og fin blogg :)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails