Smakebiter ifra epla-nettbutikken min

fredag 14. oktober 2011

Fredagsfavoritter


Nå har jeg beundret og sett på maaaaange nydelige fredagsfavorittlister ifra mange flotte butikker hos epla i laaang tid. Har bare ikke turt meg på og lage selv,men på tampen av denne fredagskvelden så tror dere ikke at jeg også endelig fikk snekret sammen ei liste. Det er så utrolig masse flott og velge imellom at det ble ikke så veldig enkelt å få til. Mange fristelser og finne mens en leter,så nå er både favorittlista og ønskelista mi blitt  større iløpet av kvelden.

Ta en nærmere titt på lista mi her: Mine første fredagsfavoritter


Ønsker dere alle en flott fredagskveld!
Klems

4 kommentarer:

Lomme sa...

SÅ gøy at du også lager lister nå :) Nydelig liste du har satt sammen! Herlig med rødt! Gledelig å se at jeg fikk plass på listen din :)

Herlig kveld til deg, klem

Lene sa...

Kjempe flott liste :D

God helg!

Marianne Vik Design sa...

Nydelig farve på favorittene dine! Mye flott der. God helg! Klem

Mirjam H sa...

Oj! NÅ oppdaget jeg at jeg ble med på listen din forrige fredag :-) Det er ikke sunt å flytte, går glipp av altfor mye gøy! Tusen takk Yvonne, og for en herlig knallfarget liste! :-)

Takker for besøket og velkommen tilbake..

Hilsen

Y`s design

Y`s design

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails